📗 Libro en inglés INNOVATION IN COMMUNICATION. ENGAGING CITIZENS IN MEDIA DISCOURSE

Engaging citizens in media discourse

Varios autores

Universidad del País Vasco - 9788490828236

Comunicación Ciencias de la información

Sinopsis de INNOVATION IN COMMUNICATION. ENGAGING CITIZENS IN MEDIA DISCOURSE

This book explores the innovative ways in which the media are involving audiences in the creation and redistribution of content in general and news content in particular in the digital era. It examines journalistic innovation from four perspectives: how digital media outlets are engaging today’s active audiences in the processes of news production and dissemination, the ways in which Spanish-based digital publications are using social media to reach wider audiences, the extent to which voters rely on social media rather than traditional media for information, and the roles traditional media, digital media, and social media in the Basque Country play during election campaigns.

Ficha técnica


Editorial: Universidad del País Vasco

ISBN: 9788490828236

Idioma: Inglés

Número de páginas: 102
Tiempo de lectura:
2h 1m

Encuadernación: Tapa blanda

Fecha de lanzamiento: 22/03/2018

Año de edición: 2018

Plaza de edición: Bilbao
Colección:
Zabalduz
Alto: 21.0 cm
Ancho: 15.0 cm
Peso: 180.0 gr

Especificaciones del producto



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