Sinopsis de TRES HOMES EN UNA BARCA (PER NO PARLAR DEL GOS)
«Érem quatre: en George, en William Samuel Harris, jo mateix i en Montmorency. Asseguts a la meva habitació, fumàvem i parlàvem de com ens trobàvem de malament (malament, vull dir, des dun punt de vista mèdic, és clar). Ens sentíem dèbils, i això ens posava nerviosos. En Harris va dir que de vegades tenia uns marejos tan extraordinaris que amb prou feines sabia què estava fent, i aleshores en George va dir que ell també en tenia, de marejos, i que amb prou feines sabia què estava fent, també. A mi, era el fetge allò que se mhavia espatllat.»
En conseqüència, els tres homes (lopinió del gos Montmorency no compta) decideixen embarcar-se en un creuer pel Tàmesi, a la recerca de la pau espiritual i la vida sana. El que ignoren aquests màrtirs de la hipocondria és que de vegades passen coses que poden transformar el més modest dels viatges en una aventura com a mínim pintoresca.«La meva intenció no era escriure una obra còmica», va declarar Jerome K. Jerome sobre"Tres homes en una barca". Sembla, doncs, que ho va fer sense voler.
Una de les 100 millors novel·les de tots els temps, segons"The Guardian".
Una de les 3 novel·les més divertides de tots els temps, segons"Esquire".
Més de 50 milions dexemplars venuts des que es va publicar.
Ficha técnica
Traductor: Josep Marco
Editorial: Blackie Books
ISBN: 9788416290338
Idioma: Catalán
Título original:
Three Men in a Boat (to Say Nothing of the Dog)
Three Men in a Boat (to Say Nothing of the Dog)
Número de páginas: 256
Tiempo de lectura:
6h 3m
Encuadernación: Tapa blanda con solapas
Fecha de lanzamiento: 30/06/2015
Año de edición: 2015
Plaza de edición: Barcelona
Colección:
BB
BB
Número: 6C
Alto: 21.0 cm
Ancho: 14.0 cm
Grueso: 1.7 cm
Peso: 300.0 gr
Especificaciones del producto
Escrito por Jerome K. Jerome
(Jerome Klapka Jerome; Walsall, 1859 - Northampton, 1927) Novelista y dramaturgo inglés que destacó en el género humorístico. Todavía niño, sus padres se establecieron en Londres, donde el muchacho frecuentó el instituto de Marylebone hasta los catorce años. Luego intentó varias profesiones: empleado de ferrocarriles, maestro de escuela, actor y periodista.
En 1889 alcanzó repentinamente la fama con la narración Pensamientos ociosos de un ocioso, seguida el mismo año por Tres hombres en un bote, sobre unos amigos que hacen una travesía por el Támesis en tiempos de la reina Victoria. Con ello revela plenamente su humorismo, justa mescolanza de comicidad, filosofía ligera y anotaciones realistas y descriptivas.
Jerome fundó con Robert Barr y G. B. Burgin The Idler (1892-97), revista mensual ilustrada que obtuvo un notable éxito, y, solo, el semanario To-day (1893-97). De su producción narrativa cabe citar, además, Tres hombres en Alemania (1900), relato humorístico de un viaje a Alemania, y Paul Kelver (1902), novela autobiográfica considerada por el autor como su obra maestra.
Muy aficionado al teatro, en 1886 consiguió hacer representar en el Globe Theatre la comedia en un acto Barbara, a la que siguieron otras; sin embargo, hasta 1908, con El huésped del tercer piso, no obtuvo un éxito real y persistente como comediógrafo. Además de otras muchas novelas, narraciones y comedias, se le debe un tomo de recuerdos, Mi vida y mis tiempos (My Life and Times, 1926).