📗 Libro en inglés AN INTRODUCTION TO GENETIC ANALYSIS (8TH ED.)

ANTHONY ET AL. GRIFFIH

W. H. FREEMAN- 9780716749394

Biología Genética

Sinopsis de AN INTRODUCTION TO GENETIC ANALYSIS (8TH ED.)

Griffiths (botany, University of British Columbia, Canada) has streamlined this eighth edition of a text for undergraduates from 26 chapters to 21. Chapter-opening questions and overview sections are also new. The molecular core of the book (eight chapters) has been extensively reworked to bring modern genetic thinking to the forefront. There is a new chapter on the latest experimental techniques, and a rewritten genomics chapter. Enhanced coverage of model organisms includes a brief guide to model organisms at the back of the book, and an index to model organisms. Annotation ©2004 Book News, Inc., Portland, OR

Ficha técnica


Editorial: W. H. Freeman

ISBN: 9780716749394

Idioma: Inglés

Número de páginas: 800

Encuadernación: Tapa dura

Año de edición: 2004

Plaza de edición: London
Alto: 29.0 cm
Ancho: 23.0 cm

Especificaciones del producto



Opiniones sobre AN INTRODUCTION TO GENETIC ANALYSIS (8TH ED.)


¡Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en 20€*!

Los libros más vendidos esta semana