DEMOCRACIA E EDUCACIÓN

Unha introdución á filosofía da educación

Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC - 9788416533732

Religión Teología

Sinopsis de DEMOCRACIA E EDUCACIÓN

Dewey, autor dunha intensa obra filosófica, psicolóxica e pedagóxica, formulou a sús elaboración como teoría xeral da educación, unha teoría práctica que é fundamento da práctica educativa. Democracy and Education. An Introduction to the Philosophy of Education (1916), considerado o seu texto central, propón esta teoría xeral, enfrontando os problemas de fondo que, máis que as cuestións didácticas e de organización escolar, conducen a un horizonte social de democracia como forma de vida e ideal moral, na que as persoas son iguais e os ben da vida se comparten, o que implica, ao tempo, vivir a democracia nas institucións escolares, entendendo a escola democrática como escenario de aprendizaxe ética, ademais de espazo cualificado para o avance do ideal democrático do coñecemento. Fronte ao modelo escolar tradicional, Dewey, un dos máximos mentores da escola nova, propón a escola progresiva, un modelo que toma en consideración os impulsos, necesidades, interrogantes e intereses do alumnado, a interrelación do coñecemento escolar coa contorna, a unidade entre o saber e o facer, o papel guía e propositivo dos profesores, o protagonismo do alumnado que crece desde dentro de si mesmo, a potenciación da súa creatividade, da súa individualidade e da cooperación, e que promove programas escolares con capacidade de respost...

Ficha técnica


Traductor: 0

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico Da Usc

ISBN: 9788416533732

Idioma: Castellano

Número de páginas: 553
Tiempo de lectura:
13h 14m

Encuadernación: Tapa dura

Fecha de lanzamiento: 04/10/2016

Año de edición: 2016

Plaza de edición: España

Colección:
Clásicos do pensamento universal

Número: 27
Alto: 2.4 cm
Ancho: 1.5 cm
Peso: 1145.0 gr

Especificaciones del producto



Escrito por John Dewey


Profesor de Filosofía en la Universidad de Chicago entre 1894 y 1905, y en la de Columbia entre 1905 y 1929, John Dewey (1859-1952) evolucionó desde el pragmatismo hacia una actitud filosófica de tipo empírico naturalista a la que llamó «instrumentalismo». Dedicado a la ética y la teoría de la educación, pensaba que los sistemas de valores que permiten formular un código moral adecuado deben basarse en la experiencia que da al hombre su relación con el mundo. Entre sus libros destacan Democracia y educación (1914), Human Nature and Conduct (1922), The Quest for Certainty (1929) o La reconstrucción de la filosofía (1920 y 1949).
Descubre más sobre John Dewey
Recibe novedades de John Dewey directamente en tu email

Opiniones sobre DEMOCRACIA E EDUCACIÓN


¡Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en 20€*!

Los libros más vendidos esta semana