📗 Libro en catalán LA INNOVACIO COM A ESTRATEGIA EMPRESARIAL PER A LA COMPETITIVITAT DEL SECTOR AUTOMOBILISTIC

GENERALITAT DE CATALUNYA - 9788439378457

Empresa Administración y dirección empresarial

Sinopsis de LA INNOVACIO COM A ESTRATEGIA EMPRESARIAL PER A LA COMPETITIVITAT DEL SECTOR AUTOMOBILISTIC

Aquest treball analitza la situació del sector automobilístic a Catalunya. S''inicia presentant l''estat de la situació i les principals característiques del mercat on realitzen la seva activitat, amb informació estadística que permet valorar l''evolució del sector a partir de dades i indicadors de diverses magnituds econòmiques i financeres. A continuació s''analitzen les forces del mercat, tant desde la vessant de la demanda com de l''oferta, i posteriorment s''exposen determinades estratègies que necessiten aplicar les empreses per ser competitives, com la innovació (de productes, processos, organitzativa, comercial i de gestió).

Ficha técnica


Editorial: Generalitat de Catalunya

ISBN: 9788439378457

Idioma: Catalán

Número de páginas: 308

Encuadernación: Tapa blanda

Fecha de lanzamiento: 03/03/2009

Año de edición: 2008

Plaza de edición: Barcelona
Número: 13

Especificaciones del producto



Escrito por Francisco Llorente Galera


Profesor titular de E.U. de Economía Aplicada (UB)
Descubre más sobre Francisco Llorente Galera
Recibe novedades de Francisco Llorente Galera directamente en tu email

Opiniones sobre LA INNOVACIO COM A ESTRATEGIA EMPRESARIAL PER A LA COMPETITIVITAT DEL SECTOR AUTOMOBILISTIC


¡Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en 20€*!

Los libros más vendidos esta semana