Dos adolescents que viuen a l´Empord� del 2054 es connecten a un joc virtual d´ordinador per viure aventures en el temps i en l´espai que trien. Després de crear una base de dades per fer versemblant la simulació del joc, viatgen a l´Empord� del 2000. Convertits en investigadors privats, han de resoldre el cas d´uns avis perduts i desmemoriats que apareixen a les platges de la comarca. Què hi busquen al M.A.X? Només entreteniment? El M.A.X crea addicció i castiga les errades en el sistema de joc.
Ficha técnica
Editorial: La Galera, Sau
ISBN: 9788424643577
Idioma: Catalán
Número de páginas: 224
Encuadernación: Tapa blanda
Fecha de lanzamiento: 20/03/2012
Año de edición: 2012
Plaza de edición: Es
Colección:
La Galera jove
La Galera jove
Número: 12
Alto: 21.0 cm
Ancho: 13.0 cm
Peso: 290.0 gr
Especificaciones del producto
Escrito por Àngel Burgas
Angel Burgas. Nació en Figueres en 1965. Estudió la carrera de Bellas Artes en Barcelona y amplió sus estudios en Berlín (Alemania). Ha publicado relatos para adultos (Show, 1999, Adéu, 2002 y La fi d'Europa, 2006) y para jóvenes en La Galera (El anticlub, 2002, M.A.X., 2004, El club de la canasta, 2007 y Una canción para Susana, 2008). Vive en Barcelona, donde imparte clases de Educación Visual y Plástica en ESO y Bachillerato.