Sinopsis de STRATEGIC MARKETING FOR NONPROFIT ORGANIZATIONS (6TH)
Reflecting the most recent, relevant information in the field, this best-selling text forms a conceptual and practical foundation for marketing in nonprofit organizations. Its coverage encompasses the entire marketing process, providing valuable insights on strategic evaluations, positioning, market targeting, and more.
Ficha técnica
Editorial: Prentice-hall International Edition
ISBN: 9780130419774
Idioma: Inglés
Número de páginas: 528
Encuadernación: Tapa dura
Fecha de lanzamiento: 18/08/2003
Año de edición: 2002
Plaza de edición: Herts
Alto: 23.0 cm
Ancho: 18.0 cm
Especificaciones del producto
Escrito por Philip Kotler y ALAN R. ANDREASEN
Philip Kotler es uno de los mayores expertos mundiales en marketing. Es catedrático de la Kellogg School of Management y autor de decenas de libros sobre la materia, entre los que se incluyen Dirección de marketing (Pearson), Principios de marketing (Prentice Hall) y Los diez pecados capitales del marketing (Gestión 2000).