Sinopsis de THE THIRD SECTOR´S INFLUENCE ON BUSINESS PERFORMANCE TO JUSTIFY THE NEED FOR SOCIAL INNOVATION
SOCIAL COMPANIES HAVE HUGELY DEVELOPED IN PRODUCING GOODS AND SERVICES, COMPLEMENTING GOVERNMENT WORK AND THE MARKET BY MEETING THE POPULATION´S NEEDS IN DELICATE AREAS SUCH AS: SOCIAL AND LABOUR REINSERTION, HEALTH, EDUCATION, FOOD PRODUCTION, SUPPORT FOR THE ELDERLY, ETC....
Ficha técnica
Editorial: Inst. Nacional de Administracio
ISBN: 9788473515313
Idioma: Inglés
Número de páginas: 120
Encuadernación: Tapa blanda
Fecha de lanzamiento: 09/01/2017
Año de edición: 2017
Plaza de edición: Madrid
Alto: 24.0 cm
Ancho: 17.0 cm
Grueso: 0.8 cm
Peso: 200.0 gr
Especificaciones del producto
Escrito por María Alvarado Riquelme
María Alvarado Riquelme es profesora de Economía Financiera y Contabilidad de la Universidad Rey Juan Carlos y directora del Máster de Auditoría y Contabilidad Superior de la citada universidad. Asimismo, es miembro del ROAC.