El propòsit d'aquest llibre és fer-te pensar i aprendre a mirar la vida amb
nous ulls. Anem tan ràpid sempre per la vida que no tenim temps deaturar-nos de tant en tant a pensar; comença a ser un luxe disposar d'uns
minuts per reflexionar. Pensar, discórrer, analitzar, examinar ... sempre és positiu i necessari. Ajuda a donar-se compte de les coses, a veure-ho tot amb perspectiva, a prioritzar, a relativitzar, a corregir, a agafar forces i reposar energies. A posar en ordre una vida que l'entorn ja s'encarrega de desordenar. Aquest és el propòsit d'aquest llibre: ajudar-te a reflexionar, a viure amb alegria, amb humilitat, amb energia, amb agraïment i humor.
Ficha técnica
Traductor: Emma de Porrata
Editorial: Plataforma Editorial S.L.
ISBN: 9788416256822
Idioma: Catalán
Número de páginas: 242
Tiempo de lectura:
5h 43m
Encuadernación: Tapa blanda
Fecha de lanzamiento: 16/03/2015
Año de edición: 2015
Plaza de edición: Barcelona
Alto: 22.0 cm
Ancho: 14.0 cm
Grueso: 2.5 cm
Peso: 310.0 gr
Especificaciones del producto
Escrito por Victor Küppers
Victor Küppers, casado y padre de dos hijos, nació en Eindhoven (Holanda) y vive en Camprodon. Es licenciado en ADE y doctor en Humanidades. Profesor de la Universidad de Barcelona y de la Universidad Autónoma de Barcelona, ha colaborado con ESADE y con la Universidad de Navarra; trabajó como assistant professor en IESE y como vicepresidente de Barna Consulting Group. Ha dado conferencias a empresas como Inditex, Repsol, PepsiCo, CaixaBank, Disney, L’Oréal, Nestlé, Accenture, BBVA, El Corte Inglés, Banco Santander, IBM, FC Barcelona, Mercedes, Procter & Gamble, PriceWaterhouse, Sanitas, CEPSA, Endesa, Volkswagen-Audi, Bankinter, Grifols, Agbar, Unilever, KPMG, Henkel, Desigual, Nike, Grupo Planeta, Coca-Cola, Renault, Banc Sabadell, Roche, J. P. Morgan, Levi’s, Boehringer Ingelheim, Repsol, Deloitte, Damm, Abertis, Seat, BASF, Porcelanosa, Cruz Roja, Danone, Seguros Zurich, Novartis, Barceló Hotels & Resorts, Sanofi, Freixenet, American Airlines, Indra, Johnson & Johnson, entre otras. Ha publicado tres libros, El efecto actitud, Vivir la vida con sentido (2012) y Vender como cracks (2017), estos dos últimos también publicados por Plataforma Editorial. Su frase favorita es: «Que nadie se acerque jamás a ti sin que al irse se sienta un poco mejor y más feliz», de santa Teresa de Calcuta.