Carolina Setterwall va néixer el 1978 a Sala, Suècia. Després d’estudiar Mitjans i Comunicació a Uppsala, Estocolm, i Londres ha treballat als sectors musical i editorial com a editora i escriptora. Setterwall viu a Estocolm amb la seva família.
Recibe novedades de CAROLINA SETTERWALL directamente en tu email
"A Esperem el millor,la protagonista es converteix en vídua de la nit al dia, un moment que no em puc treure del cap. M'estremeix d'admiració una obra de tanta bellesa com aquesta sortint del fons d'un pou de dolor. Hauríem de llegir per explorar l'abast de la nostra humanitat. I, en darrer terme, per expandir-lo."-Lisa Taddeo Carolina Setterwall evoca la intensitat de l'enamorament amb el seu company Aksel i el xoc indescriptible de trobar-lo mort al llit un matí, quan ja viuen junts i tenen un fill de vuit mesos. Potser per posar ordre al caos, la Carolina registra fidelment els mesos després de la mort de l'Aksel, com si fos un quadern de bitacola. I alhora escruta amb precisió de forense els més mínims detalls de la seva vida abans de la tragèdia, intentant trobar una explicació a aquesta mala jugada del destí. I quan l'amor torna a presentar-se, la Carolina es troba adoptant el paper reticent que havia tingut l'Aksel amb ella. Ella té l'oportunitat de tornar a estimar. La podra aprofitar?
Después de un largo día Carolina le da las buenas noches a su compañero, Aksel. Las cosas están siendo algo difíciles para los dos, especialmente con un bebé de ocho meses. A lo largo de esa noche Aksen muere inesperadamente y el mundo de Carolina da un vuelco. Quizas para imponer algo de orden en el caos, Carolina narra detalladamente los meses posteriores al fallecimiento de Aksel como si fuera un cuaderno de bitacora. Descompone con rigor forense los pequeños detalles de la vida antes de la tragedia, ansiosa por encontrar alguna explicacion. Pero cuando en su vida surge de nuevo la posibilidad del amor, sorprendentemente Carolina se encuentra asumiendo el papel reticente que alguna vez desempeño Aksel, cuando ella lo presionaba de manera imperiosa para que se comprometieran mas, se mudaran juntos y finalmente tuvieran un hijo. Una historia maravillosa sobre como superar el dolor y las lecciones que extraemos de el y, a la vez, una bella historia de amor de nuestro tiempo para entender los diferentes roles que adoptamos en cada una de nuestras relaciones y como las situaciones paradojicas a las que a veces nos enfrenta la vida se convierten en una oportunidad para conocer y ponerte en el lugar del otro.
Ten cuidado con lo que deseas. Un divorcio puede ser la puerta a tu libertad o la peor de tus pesadillas.John y Mary tienen dos hijos pequeños y un matrimonio en crisis. Mary ha tomado una decisión: quiere el divorcio. John accede pero deja una cosa clara: el divorcio es cosa de Mary, no de el. Ella tendra que encargarse de los tramites, el se queda con la casa. A partir de ese momento, absolutamente nada sale como Mary habia planeado: sus sueños de libertad se reducen a noches a solas en un minusculo apartamento. Mientras John se recupera, conoce a otra mujer y disfruta del afecto de los niños, Mary -quien habia aprendido a vivir por y para la aprobacion de los otros- trata de afianzar su independencia cambiando de rumbo en su carrera laboral, sin exito; busca recuperar su creatividad, pero se queda por el camino; intenta conseguir una casa mas grande para acabar viviendo al fin en un apartamento de su madre; tiene una aventura con un compañero de la oficina y se acaba metiendo en problemas No le quedara otra que reevaluar sus elecciones para descubrir si, en su intento por huir de una vida convencional, no estaba huyendo en realidad de si misma.
Un retrat addictiu, descarnat i devastador de la dissolució d?un matrimoni.En John i la Mary tenen dos fills petits i un matrimoni en crisi. La Mary ha pres una decisió: vol el divorci. En John, que ha intentat que la situacio millores, hi accedeix, pero deixa una cosa clara: el divorci es cosa de la Mary, no seva. Ella s?haura d?encarregar dels tramits. I ell es queda la casa. A partir d?aquell moment no hi ha res que surti com la Mary havia planejat. Els seus somnis de llibertat es redueixen a nits tota sola al seu nou pis, minuscul. A traves de les perspectives alternes de la Mary i en John, Carolina Setterwall torna a radiografiar sense compassio les complexes dinamiques familiars, els efectes devastadors de les expectatives, els rols de genere i els punts de vista divergents sobre una relacio.