Jenny Wingfield viu a Texas amb els gossos, gats i cavalls que ha anat rescatant al llarg dels anys. Es guanya la vida escrivint guions, i La tornada d'en Samuel Lake és la seva primera novel·la.
Recibe novedades de JENNY WINGFIELD directamente en tu email
Com cada any a principis de juny, els membres de la família Moses es reuneixen al ranxo familiar d'Arkansas. I, com cada any, en Samuel Lake, un pastor jove i compromès, deixa la seva estimada Willadee Moses i els seus tres fills a la casa familiar per anar a la conferència anual metodista. Els nens es prenen les vacances com un agradable descans del control constant de la congregació del seu pare, i per a la Willadee és una oportunitat fantàstica per passar temps amb els seus pares. Però enmig de la celebració, la tragèdia ataca els Moses: la mort del pare, John, i la pèrdua de la parròquia d'en Samuel preparen l'escenari per a un estiu de crisis i canvis profunds.Plena de personatges vius i complexos, i amb la saviesa que il·lumina els aspectes més tràgics i lluminosos de la naturalesa humana, Jenny Wingfield es destapa com una de les narradores més vitals i seductores dels últims anys.
Espléndida novela gótica que bebe de la película Tomates verdes fritos y la tradición literaria sureña americana, como Matar a un ruiseñor, de Harper Lee. Cada domingo de principios de junio, la familia Moses se reúne en la granja familiar de Arkansas. Y cada año, Samuel Lake, un joven pastor comprometido y entregado, deja a su querida esposa, Willadee Moses, y sus tres hijos en casa. Los niños se toman las vacaciones como un agradable descanso de los controles constantes de la congregación de su padre, y para Willadee es una oportunidad preciosa para pasar tiempo con sus padres. Pero justo cuando empieza la celebración, la tragedia sacude a los Moses: la muerte del padre, John, y la pérdida de la parroquia de Samuel preparan el escenario para un verano de crisis y profundos cambios. Con todo esto, Swan, la hija de once años del matrimonio, una chica luminosa y franca, queda abducida por Blade Ballenger, su vecino de ocho años traumatizado por culpa de su padre, violento y alcohólico. Empujada por la rabia y la necesidad de justicia, Swan decide proteger al niño de la violencia de su padre. Llena de personajes vivos y complejos, y con la sabiduría que ilumina los aspectos más trágicos y luminoso de la naturaleza humana, Jenny Wingfield se destapa como una de las narradoras más vitales y seductoras de los últimos años.