eBook | Libro en CASTELLANO

Holly (Edición en español)

(70)




La compra de eBooks para España debe realizarse desde: vivlio.casadellibro.com



Reseñas sobre Holly (Edición en español)

Comparte tu experiencia con la comunidad lectora.

4.5

70 Reseñas

5 45
4 18
3 3
2 2
1 2

Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en
20€

1 - 8 de 70 reseñas

B
Bodoque

| hace 1 mes

Buen desarrollo


P
Pedro Almazul

| hace 2 meses

Excelente Ojala tenga una continuación


A
Annabel Cairol

| hace 4 meses

Com a lectora crítica, considero Holly de Stephen King una novel·la sòlida dins la seva etapa més recent, amb un enfocament més de thriller psicològic que no pas de terror clàssic. El gran punt fort és el personatge protagonista: està molt ben desenvolupat, amb profunditat emocional i una evolució clara que sosté tota la història. La trama és fosca i incòmoda, amb una tensió sostinguda i una investigació que avança amb detall i paciència. King dedica molt espai a la construcció psicològica i al context, cosa que dona realisme però també pot fer que el ritme sigui irregular en alguns trams. No és una lectura tan explosiva com altres obres seves, sinó més metòdica i inquietant. Destaca la manera com combina el crim amb temes socials i morals, i com treballa la ment dels antagonistes amb una fredor molt efectiva. Pot no ser la millor porta d’entrada a l’autor, però sí una lectura molt interessant per a qui ja coneix el personatge i gaudeix del thriller detallista. Recomanable per lectors que busquin tensió psicològica, personatges treballats i una atmosfera pertorbadora més que no pas terror sobrenatural.


E
Elizabeth

| hace 4 meses

Un libro que se disfruta y atrapa desde el principio, sin duda lo recomiendo. Me encantó


P
Pedro Lozano

| hace 4 meses


C
CARMENBF69

| hace 5 meses


M
Miriam

| hace 5 meses


p
paumiqel

| hace 6 meses


...
Del 1 al 8 de 70