📗 Libro en inglés A FRAMEWROK FOR MARKETING MANAGEMENT, GLOBAL EDITION (6TH ED.)

PEARSON - 9781292093147

Marketing y publicidad

Sinopsis de A FRAMEWROK FOR MARKETING MANAGEMENT, GLOBAL EDITION (6TH ED.)

For graduate and undergraduate courses in marketing management. A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller's fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book's efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases. The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text.

Ficha técnica


Editorial: Pearson

ISBN: 9781292093147

Idioma: Inglés

Número de páginas: 352

Encuadernación: Tapa blanda

Fecha de lanzamiento: 19/09/2018

Año de edición: 2015

Alto: 23.3 cm
Ancho: 19.3 cm

Especificaciones del producto



Escrito por Philip Kotler


Philip Kotler es uno de los mayores expertos mundiales en marketing. Es catedrático de la Kellogg School of Management y autor de decenas de libros sobre la materia, entre los que se incluyen Dirección de marketing (Pearson), Principios de marketing (Prentice Hall) y Los diez pecados capitales del marketing (Gestión 2000).
Descubre más sobre Philip Kotler
Recibe novedades de Philip Kotler directamente en tu email

Opiniones sobre A FRAMEWROK FOR MARKETING MANAGEMENT, GLOBAL EDITION (6TH ED.)


¡Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en 20€*!

Los libros más vendidos esta semana