The best visual design works designed from December 2005 to December 2006 globally. More than 200 case studies and over 420 individual visual works. Brief texts explore the concept of each work in depth. Contributors of Brand Vision 2007 come from designers and design institutes and companies across Europe, U.S.A. and Japan, Korea and India. Including:PARK (Russia), HesseDesign (Germany), Smidswater(Holland), Grapefruit (Roumania), ShinMatsunaga (Japan), Akiko Sekimoto (Japan), Interbrand (U.S.A). The designers work internationally with interdisciplinary design practices in logo design, brand images visual design, typography and vector graphics.
Ficha técnica
Editorial: Architecture Journalist
ISBN: 9789889955007
Idioma: Inglés
Número de páginas: 265
Encuadernación: Tapa blanda
Fecha de lanzamiento: 05/03/2008
Año de edición: 2008
Plaza de edición: Pekin
Especificaciones del producto
Opiniones sobre BRAND VISION 2007
¡Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en 20€*!