📗 Libro en inglés DESIGNING BRAND IDENTITY

JOHN WILEY & SONS INC - 9781119984818

Diseño y Moda Diseño grafico

Sinopsis de DESIGNING BRAND IDENTITY

Revised and updated sixth edition of the best selling guide to branding fundamentals strategy and process It s harder than ever to be the brand of choice in many markets technology has lowered barriers to entry increasing competition Everything is digital and the need for fresh content is relentless Decisions that used to be straightforward are now complicated by rapid advances in technology the pandemic political polarization and numerous social and cultural changes The sixth edition of Designing Brand Identity has been updated throughout to address the challenges faced by branding professionals today This best selling book demystifies branding explains the fundamentals and gives practitioners a roadmap to create sustainable and successful brands With each topic covered in a single spread the book celebrates great design and strategy while adding new thinking new case studies and future facing global perspectives Organized into three sections brand fundamentals process basics and case studies this revised edition includes Over 100 branding subjects checklists tools and diagrams More than 50 all new case studies that describe goals process strategy solutions and results New content on artificial intelligence virtual reality social justic

Ficha técnica


Editorial: John Wiley & Sons Inc

ISBN: 9781119984818

Idioma: Inglés

Número de páginas: 352

Encuadernación: Tapa dura

Fecha de lanzamiento: 03/05/2024

Año de edición: 2024


Especificaciones del producto



Escrito por Alina Wheeler


Alina Wheeler ha sido una de las mayores expertas en 'branding' y deseada oradora cuyas presentaciones vigorizadoras disfrutan públicos del mundo empresarial y del diseño en EE. UU. y el resto del mundo. Ha dirigido equipos de 'branding' y diseño para empresas públicas y privadas. Ha estado en las trincheras del diseño y en las presentaciones para directores ejecutivos. Ha ayudado a crear la marca de empresas, productos e iniciativas mediante el proceso de eficacia demostrada que se explica en este libro.
Descubre más sobre Alina Wheeler
Recibe novedades de Alina Wheeler directamente en tu email

Opiniones sobre DESIGNING BRAND IDENTITY


¡Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en 20€*!

Los libros más vendidos esta semana