«La serp sempre estava enfadada. Es despertava enfadada i se n?anava a dormir enfadada. Els animals ja la coneixien i no els feia por. En realitat n?estaven molt, del seu enuig, que no era mai igual, i no se?n sabrien avenir que de sobte ja no estigués enfadada.»
Toon Tellegen i Marc Boutavant ens regalen deu contes fabulosos i encantadors. Amb una ironia meravellosa, una alegria encisadora i pinzellades de pura filosofia, els dos grans mestres de la paraula i el dibuix s?uneixen per celebrar la bellesa de les emocions que sentim cada dia de les nostres vides. A vegades sense saber gaire per què.
Aquí trobareu animals enfadats, animals tristos, animals melancòlics, animals feliços i animals ofesos. Després de Les cartes de l'esquirol a la formiga, torna el gran fitxatge de Blackie Books: el mestre de la literatura infantil Toon Tellegen. Acompanyat del gran Marc Boutavant, un dels il·lustradors més reputats del moment, conegut per llibres com Perro Apestoso, Ariol o Mouk.
Ficha técnica
Traductor: Ferran Bach
Ilustrador: Marc Boutavant
Editorial: Blackie Books
ISBN: 9788410025011
Idioma: Catalán
Título original:
Echt boos is wel wat anders
Echt boos is wel wat anders
Número de páginas: 80
Encuadernación: Tapa dura
Fecha de lanzamiento: 13/03/2024
Año de edición: 2024
Plaza de edición: Barcelona
Alto: 21.0 cm
Ancho: 14.0 cm
Grueso: 1.3 cm
Peso: 300.0 gr
Especificaciones del producto
Escrito por Toon Tellegen
Toon Tellegen (Den Briel, 1941), escritor y médico holandés, publicó en 1980 su primer poemario, El sentido de una alheña, y en 1984 su primer libro de cuentos infantiles, No pasó ni un solo día. Merecedor de numerosos premios, destacan el Visser Neerlandia 1980 por la obra de teatro Cuando mamá enferma por algo; el Premio de Oro de Literatura infantil 1988 y el de Plata, en 1990, por sus novelas Cuando nadie tenía nada que hacer y Despacio, respectivamente; y el Premio Libris Woutertje Pieterse 1992 por La señorita Estufa. También ha publicado Un elefante en la ciudad, Mi padre (Siruela, 1995) y la colección de cuentos Quizás lo sabían todo.