An expert sales trainer reveals two major motivating factors in closing a sale, three hot buttons to push when selling to businesses, and how to avoid the five simple errors that spell the difference between success and near-success. The world's foremost producer of personal development and motivational audio programmes now offers an expanded version of Brian Tracy's sales classic. The Unsuccessful Salesperson says, "The other guy has the best territory." The Successful Salesperson says, "Every territory is the best one." The Unsuccessful Salesperson says, "That company will never buy." The Successful Salesperson says, "I can make that company buy." Confidence and self-esteem are just two of the factors that separate the successful salesperson from the unsuccessful one. In this comprehensive program, Brian Tracy, an expert sales trainer, shares more than 50 practical, day-to-day techniques for increasing your confidence in your sales abilities and boosting sales profits, including: The two major "motivating" factors in closing a sale The three "hot buttons" to push when selling to businesses How to avoid the five simple errors that spell the difference between success and near-success Brian Tracy will help you master the art of closing the deal.
Ficha técnica
Editorial: Simon & Schsuter Audio
ISBN: 9780743520690
Idioma: Inglés
Fecha de lanzamiento: 27/11/2009
Año de edición: 2002
Plaza de edición: Usa
Alto: 14.0 cm
Ancho: 13.0 cm
Especificaciones del producto
Escrito por Brian Tracy
Brian Tracy es el presidente de Brian Tracy International, una compañía de desarrollo de recursos humanos con sede en Solana Beach, California. Tracy ha escrito más de setenta libros y desarrollado más de ochocientos programas de entrenamiento en audio y vídeo. Sus materiales se han traducido a cuarenta idiomas y se han utilizado en más de sesenta países. Ha sido consultor de más de mil empresas y es uno de los mejores conferenciantes y formadores que existen. Cada año instruye a más de doscientas cincuenta mil personas sobre temas de liderazgo, estrategia, ventas, desarrollo personal y éxito empresarial. Ha impartido más de cinco mil conferencias y seminarios para unos cinco millones de personas alrededor del mundo, brindando una mezcla única de humor, perspicacia, información e inspiración.