eBook | Libro en CATALÁN

Cuina! O barbàrie

(3)




La compra de eBooks para España debe realizarse desde: vivlio.casadellibro.com



Reseñas sobre Cuina! O barbàrie

Comparte tu experiencia con la comunidad lectora.

5

3 Reseñas

5 3
4 0
3 0
2 0
1 0

Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en
20€

1 - 3 de 3 reseñas

e
ester

| hace 2 años

Una autèntica delícia. Imprescindible tant si t'agrada la cuina com si és la teva tasca pendent. Amb el seu humor característic Maria Nicolau ens endinsa al món de la cuina com mai abans ho havia fet ningú, aprendràs química, física, biologia, història, antropologia... a través de receptes populars i un repertori d'anècdotes personals. T'atrapa de la primera a la última pàgina.


M
Maria Lourdes

| hace 3 años

Un llibre de cuina, per lectors, per amants de la cuina, per curiosos, … és a dir: molt mes que un llibre de cuina.


M
Maite Mora Añor

| hace 4 años

La Maria ens explica com cuinar amb una passió i una gràcia que el de menys són els plats que ha triat per aquest llibre. És molt amè i divertit, i a més és molt probable que et desperti unes ganes boges de posar-te al fogons a viure l'experiència que et regala...sempre amb final feliç i gustós. Molt recomanable.


Del 1 al 3 de 3