eBook | Libro en CATALÁN

Permagel

(4)




La compra de eBooks para España debe realizarse desde: vivlio.casadellibro.com



Reseñas sobre Permagel

Comparte tu experiencia con la comunidad lectora.

3.5

4 Reseñas

5 2
4 0
3 0
2 1
1 1

Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en
20€

1 - 4 de 4 reseñas

A
Agusti

| hace 2 años

Ben escrita, amb bon estil. La llegiràs d'una tirada perquè és molt breu. El tema no m'ha enganxat, em resulta aliè.


N
NURIA

| hace 3 años

Es llegeix d una tirada però no m'ha agradat gens.


A
Alicia

| hace 3 años

Molt crú, inesperat, sense filtres. Em van costar lleugerament les primeres pàgines però després ja va ser fluid i el vaig gaudir molt. Gaudir i patir alhora, quan el llegiu ho entendreu.


N
Neo

| hace 5 años

Brillante la construcción del personaje. Al estar narrado en primera persona acompañamos a la heroína en todos sus pensamientos. Muy recomendable e imperdible


Del 1 al 4 de 4