Sinopsis de L EDUCACIO MORAL A L ESCOLA: TEORIA I PRACTICA
Què és l''educació en valors? Quins components estructuren la personalitat moral? Quins criteris han d''orientar la formació moral? De quina manera es poden introduir els valors en el projecte educatiu dels centres? Quins mètodes didàctics afavoreixen el desenvolupament de la personalitat moral? Com dissenyar i aplicar unitats curriculars centrades en temes de valor? Com podem planificar un pla d''acció tutorial?... En respondre a aquestes qüestions es pretén fonamentar l''educació en valors i donar pautes per a implantar-la en els centres educatius. Es tracta, en síntesi, de pensar una educació en valors que faciliti la convivència democràtica i que impulsi el desenvolupament personal i la recerca del sentit de la vida.
Ficha técnica
Editorial: Edebe
ISBN: 9788423654819
Idioma: Catalán
Número de páginas: 200
Encuadernación: Tapa blanda
Fecha de lanzamiento: 06/02/2006
Año de edición: 2000
Plaza de edición: Barcelona
Especificaciones del producto
Escrito por JOSEP MARIA PUIG y MARIA JESUS MARTIN
Josep M.ª Puig Rovira es catedrático de Teoría de la Educación en la Facultad de Pedagogía de la Universidad de Barcelona y miembro del GREM (Grup de Recerca en Educació Moral). Colabora habitualmente con varios Institutos de Educación Secundaria en el diseño y aplicación de sus respectivos Planes de Acción Tutorial
(Zamora, 1979) Es periodista especializada en la comunicación de proyectos de cooperación de la Unión Europea. Se licenció en Ciencias de la Información por la Universidad Pontificia de Salamanca y ha ejercido el periodismo en medios de comunicación en España durante una década. Ha sido directora de comunicación de la fundación FIIAPP y, actualmente, gestiona la visibilidad de un programa de la UE sobre crimen transnacional organizado en América Latina, EL PAcCTO.