Unha estudante universitaria acode ao despacho do seu profesor de teoría da educación coa finalidade de revisar un traballo no que non obtivo unha boa cualificación.De primeiras, o profesor, ocupado na compra dunha casa para celebrar a obtención da súa titularidade, non lle presta moita atención, mais finalmente inician un diálogo co que cadaquén vai mostrado o seu carácter, as súas experiencias, opinións e expectativas na vida. Malia parecer que non hai problema ningún entre os dous, no inicio do segundo acto o profesor é acusado de acoso sexual e de competencia docente escasa.Acción, tempo e lugar: A peza consta de tres escenas, sendo a primeira delas a máis longa.Nas tres encontramos os mesmos personaxes, ben que en cada unha delas adquiran relevancia personaxes ausentes, especialmente aqueles cos que John (o profesor) se comunica por teléfono, Grace (a muller) e Jerry (a avogada) no primeiro acto; Grace e unha terceira persoa sen identificar no segundo acto, Jerry e Grace no terceiro. A importancia do teléfono é tal que na edición inglesa de 1993 ao remate da peza aparece unha folla co epígrafe,"efectos especiais", onde se indica: teléfono soando. O tempo é actual pero non definido, pois non hai indicadores. O lugar é sempre o mesmo: o despacho dun profesor nunha facultade universitaria na que el impa...
Ficha técnica
Traductor: Manuel F. Vieites
Editorial: Editorial Galaxia, S.A.
ISBN: 9788498657296
Idioma: Gallego
Número de páginas: 144
Tiempo de lectura:
3h 21m
Encuadernación: Tapa blanda
Fecha de lanzamiento: 18/10/2016
Año de edición: 2016
Plaza de edición: Es
Colección:
ESAD Galicia
ESAD Galicia
Número: 11
Alto: 13.5 cm
Ancho: 21.0 cm
Especificaciones del producto
Escrito por David Mamet
David Mamet es un dramaturgo, ensayista, novelista, guionista y director de cine estadounidense. Es uno de los autores más destacados del teatro contemporáneo, con obras que ya son auténticos clásicos modernos como Oleanna o Glengarry Glen Ross, por la que recibió el premio Pulitzer. Estudió en el Goddard College de Vermont y en la escuela de teatro Neighborhood Playhouse de Nueva York, y ha impartido clases en la Yale Drama School y en la Universidad de Nueva York. Paralelamente a sus obras literarias ha desarrollado una prolífica carrera como ensayista sobre temas de interpretación, cine y teatro y cuestiones sociales como la xenofobia, el erotismo, la dictadura de lo políticamente correcto o la ideología de género. También ha recibido nominaciones a los premios Tony por sus obras Glengarry Glen Ross y Speed the Plough. Sus guiones cinematográficos, entre los que se incluyen El veredicto, Los intocables de Eliot Ness o Hannibal, han sido dos veces candidatos al Oscar.