📗 Libro en inglés WEB ANALYTICS 2.0: THE ART OF ONLINE ACCOUNTABILITY AND SCIENCE O F CUSTOMER CENTRICITY

LEA - 9780470529393

Marketing y publicidad

Sinopsis de WEB ANALYTICS 2.0: THE ART OF ONLINE ACCOUNTABILITY AND SCIENCE O F CUSTOMER CENTRICITY

Adeptly address today’s business challenges with this powerful new book from web analytics thought leader Avinash Kaushik.

Web Analytics 2.0 presents a new framework that will permanently change how you think about analytics. It provides specific recommendations for creating an actionable strategy, applying analytical techniques correctly, solving challenges such as measuring social media and multichannel campaigns, achieving optimal success by leveraging experimentation, and employing tactics for truly listening to your customers.

The book will help your organization become more data driven while you become a super analysis ninja!

Ficha técnica


Editorial: Lea

ISBN: 9780470529393

Idioma: Inglés

Número de páginas: 504

Encuadernación: Tapa blanda

Fecha de lanzamiento: 03/07/2012

Año de edición: 2009

Plaza de edición: Uk
Alto: 23.0 cm
Grueso: 19.0 cm

Especificaciones del producto



Escrito por Avinash Kaushik


Avinash Kaushik
Avinash Kaushik es el mayor especialista mundial en la analítica web. En el año 2009 recibió el premio Statistical Advocate of the Year que otorga la prestigiosa Asociación americana Americana de estadística Estadística. Sus libros han sido traducidos a más de veinte lenguas y dedica gran parte de su tiempo a dar conferencias por todo el globo.
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