Vuelen les dagues na corte del rei Alfonso VIII de Lleón y Quelino de Tresfoces, monxu asturianu al que nenguna pasión humana-y ye ayena, quier convertise nel home de confianza del monarca norteñu. En compañía de Bastián, noviciu del monasteriu benedictín de San Vicente dUviéu, va tratar de facese un güecu ente la Curia Plena dun rei menazau pol espoxigue de la corona castellana y del moru.Si na ciudá de Lleón ye onde ta la batalla pol poder, ellí va ufrir Quelino los sos servicios como conseyeru dende La Torre la Resquiebra, un comerciu discretu enforma nel que por una bolsa de maravedinos quien quiera puede contratalos. Bastián va ser testigu mudu de les artes non siempres piadoses desti monxu escuru, que ye a xugar coles supersticiones del pueblu inorante mesmo que diguar documentos hestóricos o de descubrir espíes castellanos que traten de valtiar al monarca. Nesti xuegu de tronos medieval onde naide nun ye quien diz ser y el sangre cuerre fácil, a quien quiera medrar hacial cumal del reinu más-y val tener bien pegada la espalda a la paré.Nicolás Bardio presenta una novela dintrigues polítiques espectacular con una ambientación hestórica rigurosa y un ritmu narrativu vibrante.
Ficha técnica
Editorial: Hoja de Lata Editorial
ISBN: 9788416537853
Idioma: Asturiano
Número de páginas: 304
Encuadernación: Tapa blanda
Fecha de lanzamiento: 03/05/2021
Año de edición: 2021
Colección:
Albentestate
Albentestate
Alto: 24.0 cm
Ancho: 15.0 cm
Peso: 350.0 gr
Especificaciones del producto
Escrito por NICOLAS BARDIO
(Uviéu, 1987) ye escritor y novelista n’asturianu y en castellán. Autor de les noveles Sol Reló (Trabe, 2008), Onde ensamen les abeyes (Suburbia, 2011), La Colomina 36 (Trabe, 2020) cola que ganó’l Premiu Asturias Joven de Narrativa, y Del llau del nigromante (Radagast, 2021). Ye tamién el promotor de Depués d’Ochobre, el xuegu de rol n’asturianu, ucronía ambien- tada na República Obrera y Campesina d’Astu- ries llueu de que triunfare la Revolución d’Ochobre de 1934 y Asturies pasare a formar parte de la Unión Soviética.