El segundo volumen de los seminarios dictados en el Collège de France reflejan el desarrollo conceptual de Barthes, el semiólogo contemporáneo que aunó lucidez, estilo y perspicacia crítica. La edición en castellano de estos textos está al cuidado de Beatriz Sarlo y este volumen cuenta con un prólogo de Nicolás Rosa. Casi en la apertura de esta obra, el autor define lo Neutro como aquello que desbarata el paradigma; es decir aquello que no permite resolver el sentido por el método binario, que no permite pensar tampoco en ninguna superación de oposiciones, en ningún final de proceso o estabilidad de cualidades en tensión. Ni masculino ni femenino, lo Neutro es, a la vez, una amenaza a todo orden y una utopía tanto espacial como subjetiva. Lo Neutro barthesiano se resiste a toda regulación. Por eso, este Seminario es el más sutilmente marcado por la autobiografía personal e intelectual y anuncia la flexión subjetiva del último sobre la novela, que próximamente publicará Siglo XXI.
Ficha técnica
Traductor: Patricia Willson
Editorial: Siglo Xxi Argentina
ISBN: 9789871105793
Idioma: Castellano
Número de páginas: 283
Tiempo de lectura:
6h 43m
Encuadernación: Tapa blanda
Año de edición: 2004
Plaza de edición: Es
Alto: 23.0 cm
Ancho: 16.0 cm
Especificaciones del producto
Escrito por Roland Barthes
XX. mendeko semiologo garrantzitsuenetako bat izan zen. Haurtzaroa Baionan pasa zuen, 1924an Parisko Montaigne lizeoan ikastera joan zen arte. 1934an tuberkulosiarekin gaixotu eta hamar urtez egon zen erietxeetan. Eztabaidarako eta jakintzarako une erabakigarriak izan ziren erietxe garaiak; besteak beste, Georges Fournié militante trotskista ezagutu zuen, eta Karl Marxen funtsezko lanak irakurtzen hasi zen. CNRSeko (Zientzia ikerketa zentro nazionaleko) ikerlea izan zen 1953-1954an eta, gerora, irakaslea. Besteak beste, Miarritzen, Alexandrian eta Bukaresten irakatsi zuen. Pianoa jo zuen bizitza osoan zehar eta hiru dozena musika pieza konposatu zituen. Kotxe istripu baten ondorioz zendu zen, 1980an, Sorbonako unibertsitatetik gertu. Semiotika estrukturalista eta literatur kritika landu zituen bereziki baina argazkigintzaz, musikaz, arte plastikoez eta zinemaz ere idatzi zuen. Hogei lan baino gehiago argitaratu zituen, tartean Testuaren atsegina/ Idazkuntzaren zero gradua (Klasikoak 1996, Juan Garziak itzulia). Euskaraz irakurgai daude ere Sud-Ouestaren argia eta Frantziako Turra epopeia gisa (Armiarma 2005 eta 2015, Koldo Izagirrek itzuliak).